Compliment of klacht
Compliment of klacht

Compliment of klacht

We vinden het belangrijk om onze zorg continu te verbeteren. Zowel positieve feedback als constructieve kritiek helpen ons hierbij. Heeft u een klacht of een compliment over onze dienstverlening? We horen het graag van u!

Klachten

Mocht u niet tevreden zijn over de zorg die u bij ons heeft ervaren, dan willen we dat graag weten. We nemen uw klacht serieus en gaan hier zo nodig graag met u over in gesprek. U kunt uw klacht via email, telefoon of aan de balie met ons delen. Wij zorgen ervoor dat uw klacht vertrouwelijk wordt behandeld.

Complimenten

Heeft u positieve ervaringen met onze zorg dan horen we dat natuurlijk ook graag. Een mailtje, kaartje of gewoon aan de balie geeft ons energie om elke dag de beste zorg proberen te geven voor al onze patiënten.

Geschillencommissie

We doen er alles aan om eventuele klachten op een goede en prettige manier op te lossen. Mocht het echter zo zijn dat u na ons gesprek of na het indienen van uw klacht niet tevreden bent met de oplossing, dan kunt u de zaak voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

De geschillencommissie is een externe organisatie die gespecialiseerd is in het behandelen van klachten en geschillen tussen patiënten en zorgverleners. Dit biedt een objectieve en onpartijdige beoordeling van het geschil, zodat we samen tot een eerlijke en passende oplossing kunnen komen.

Meer informatie over de geschillencommissie en de procedure vindt u op hun officiële website, of u kunt contact met ons opnemen voor nadere uitleg over de stappen die u kunt ondernemen.

Om je klacht in te dienen kun je het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel ook te bereiken op telefoonnummer 088 - 0229190.

Website laten maken door Dotsimpel